Juliol que dansa dansa!!!!


Aquest mes de juliol està ben mogudet i m'encanta poder-me sentir activa ballant, sentint, interpretant...

Avui ballant poemes d'en Jordi Oset (o Pitti) recitats per ell i per amics. Interpretar les seves veus, la seva entonació, el ser dir... ha sigut molt enriquidor!!!!

Dissabte vinent a Vallromanes, el 10, ballant a la sarsuela d'Amor i de Guerra que dirigeix la Vicky i que comparteixo escenari amb cantants lírics de primera. Tota una experiència!!!


Diumenge 11 i dilluns 12 per Festa Major el Mikado!!! Viurem tot allò que hem estat creant i ho mostrarem al poble per que ho disfruti amb nosaltres.


I per acabar el mes unes sessions de Pell de Poma que prometen molt. Seguirem disfrutant-lo com el primer dia, de fet està molt viu l'espectacle i sempre passen coses noves. M'encanta!!


Ah, i tot no acaba aquí!! Faré un curs amb els Matanicola que estic esperant en delit que arribi i deixar-m'hi la pell. Retrobar sensacions, aprendren de noves i ballar i ballar amb un i un altre, amb dos o tres, sola... ballar i gaudir de deixar fer el cos.


Dansa que dansa, la Laia i El turonet dansen, però a l'agost.... a dansar... A LA MUNTANYA!!!!!!
No cal amagar que també tinc ganes de fugir del món durant uns dies, que la professió agradi no vol dir que no hi hagi desig de VACANCES!!!!