FILAGE BLOC (dansa-escalada)





Molts anys amb una idea al cap que finalment està prenent forma.Unir la dansa i l'escalada.




Sota el nom d'El turonet dansa i gràcies al suport de molts la meva creació prendrà forma i passarà de ser un ideal a ser una realitat.




L'emoció m'embolcalla i l'il.lusió fa que no dongui a l'abast per donar les gràcies a tots els que participen en aquest projecte tant meu i alhora ja tant de tots.




I ara, ja a les portes de la recta final per l'estrena, el respecte per viure un somni idealitzat em commou de tal manera que no sé mirar més enllà. És el meu present, l'ara amb la força per l'ara.




Desitjo que les meves emocions, moviments, imatges, expressions convidin a gaudir d'un viatge personal o a compartir i que s'en guardi un record plaent a un raconet del cor.






Filage bloc surt al carrer el 7,8 i 9 d'octubre a Esparreguera dins la programació del Festival LOLA.






Trobareu més informació a http://www.elturonetdansa.com/